Saturday, January 30, 2010

Jeg har fått Award fra Hege

Da har jeg vært så utrolig heldig å få en award fra Hege!
Her er Heges blogg http://hegeshjorne.blogspot.com/. Hege er en super positiv og glad jente. Hun er en kreativ scrapper, og som nå har begynt å vise oss sitt talent innenfor strikking også!

Reglene til denne awarden er;
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interessante fakta om deg selv.
4. Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.
*********************

Så var det 7 ting om meg selv som er spennende for dere å vite om!

1. jeg har scrappet siden 2004
2. intressert i interiør og er hekta på interiør magasiner
3. glad i gammel norsk design
4. liker retro
5. Jobber i barnehage og opptatt og inspirert av Reggio Emilia pedagogikken
6. Å gå på skattejakt på loppemarked og antikvitetsbutikker er noe jeg liker
7. Mamma til to søte jenter! Sanna Marlene 6 år og Lilly Sofie 6 mnd.

og nå skal jeg gi denne awarden videre til 7 stykker.

(men først må jeg ut å lete i blogger for å finne noen som fortjener denne fine awarden)


No comments: